מלון לפי שעות לא בא לכם חדר אירוח או חדרי נופש?! בא לכם תחושה של מלון, שירות חדרים דיסקרטיים מלא, חדר אירוח אוכל, לובי להנות בו...פשוט בא לכם מלון! אבל...אתם מנסים למצוא מלון לפי שעות! נו אז אין בעיה, הנכם במקום הנכון! לפעמים זה עניין של טעם, לפעמים עניין של נוחות ולפעמים אפילו עניין של תקציב, ישנם המון שיקולים שבגללם תעדיפו דווקא חופשה במלון ולא במלונות או בחדרי נופש, גם היוקרתיים והחדשים ביותר. אז אם החלטתם להנות כמה שעות של גישה אידאליסטית לחיים, בא לכם לפנק את האישה או אולי את הגבר שלכם, לעטוף אחד את השנייה באהבה, להתנתק מהכל ולבלות בנעימים מכל שנייה...

 

חפשו לכם מלונות בוטיק בצפון לפי שעות, מלונות שניתן להשכיר בהם חדר אירוח לפי שעות כך שממש לא צריך לתכנן יותר מדיי, לא ימי חופש מהעבודה ובטח לא הוצאה כלכלית גדולה. בית מלון עם כל זה שהוא יחסית גדול ומספר המלונות רב עדיין ישנה דיסקרטיות וסודיות, זאת אומרת, מעבר ללובי הכניסה, החדר אירוח או הסוויטה היא פרטית לחלוטין שלכם, יש לכם רוגע ושלווה, שירות לקוחות עד החדר אירוח בכל שעה.

 

רק מה שכן כאשר הנכם מנסים למצוא מלון לפי שעות וממש מחפשים פרטיות ורוגע, הקפידו לבחור מלון שמתאים לזוגות, פחות מלון ההולם למשפחות, כי מן הסתם משפחות המגיעות לנפוש מגיעות להנות בבריכה, בלובי וזה לא בדיוק הרוגע שאתם מחפשים. אם חשובה לכם הדיסקרטיות ניתן לתאם מראש את התשלום ואת קבלת החדר אירוח, ואפילו לא לעבור בדלפק הקבלה, בדיסקרטיות מלאה חדר אירוח לכמה שעות, כמובן שאת החדר אירוח תקבלו עם מצעים לבנים, נקיים ומיטה נוחה ורכה, חדר אירוח רחצה עשיר, מגבות וחלוקים נעימים, תמרוקים ופינת קפה חם מאובזרת.

 

תוכלו להזמין טיפולי ספא, ארוחות עד החדר אירוח ועוד שירותים שישלימו לכם את ההתנסות וכמובן הכל גם במחיר המקובל לכל כיס. שוב אין צורך להפסיד ימי עבודה או לתכנן פשוט לברוח מהשגרה לכמה שעות של הנאה וחיבה, לכבות את הסלולר, לשכוח מהכל ופשוט להרגע ולהתפנק. יתרון נוסף של מלון לפי שעות הוא הזמינות, ניתן לאתר מלונות ממש כמעט בכל פינה בעוד בשביל חדרים או חדרי נופש צריך לפנות גם תקופה נסיעה. אז הגענו להחלטה, הנכם חייבים כנראה מלון לפי שעות, אז אל תבזבזו את התקופה הפנוי במחשב, הזמינו לכם כבר עכשיו חופשה ואל תשכחו לנצל כל שניה.

מלון דירות תל אביב לא פעם ולא פעמיים בחרנו לסוע לנופש ובטח כאשר מדובר בתל אביב, אנו מתלבטים הרבה פעמים אם לחפש בית מלון, אם לחפש מלון בוטיק או מלון דירות תל אביב. לא משנה במה נבחר, לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות ויש כאלה שייהנו יותר במלון בוטיק או סוויטות בתל אביב ויש את אלו שייהנו יותר במלון דירות תל אביב.

 

כי הרי כל אחד מחפש אובייקט אחרת בנופש שלו, יש כאלה שמגיעים להתפנק, שרוצים שיגישו להם את הארוחה עד החדר אירוח, שהאירוח יכלול טיפולי גוף וספא מרגיעים ויש כאלו שמגיעים לתל אביב לטייל ולהתבדר מהאטרקציות ומחפשים בקוצר רוח במקום הנופש רק את הפינה השקטה ואינטמית להרגע ולהנות בה לאחר הטיולים, מקלחת נינוחה, מנוחה ולינה. אז איך נדע לבחור מה הולם לנו?! מלון דירות תל אביב או סוויטות יוקרה , או שאולי חדרים דיסקרטיים לפי שעות בתל אביב?! אז כן בתל אביב האפשרויות הן רבות ומגוונות, החל מצימרים המוכרים לכולנו, מעין חדרי נופש רומנטיים לזוגות בלבד, אלו גם אותם חדרים דיסקרטיים לפי שעות בתל אביב לרוב, חדרי נופש פרטי כאלה, פרטיים ובהם כל מה שזוג צריך לנופש אינטימית ורומנטית, אם זה הפינה הלא רועשת, המיטה המאוד גדולה, אמבט זרמים או חדר אירוח רחצה, פשוט לכמה שעות של אהבה.

 

לעומת זאת ישנם בתי מלון רבים בדירוגי כוכבים שונים יחסית המתאימים גם לזוגות וכמובן שגם למשפחות עם ילדים קטנים, ניתן להשכיר חדר אירוח אחד, שניים או סוויטה ובה חלוקת חדרי אירוח למשפחה לדוגמא.

ישנם בתי מלון בוטיק בדרום או מלון דירות תל אביב המציעים גם סוויטות, לרוב ה"דה לוקס" של המלון, המתאימים גם לליל כלולות, לאירועים יחידים במינם והפתעות. החיסרון שכמעט תמיד הוא שיקול דיי חשוב, הוא ההמוניות שבבתי מלון, ישנה כמות ענקית של חדרים יוקרתיים ומתארחים גם משפחות עם ילדים קטנים וגם זוגות, ולפעמים כאשר זוג מחפש אזור לשקט, לנקות את הראש, הדבר מתנגש עם אותן משפחות שבאו לבלות והילדים מעוניינים ליהנות. ולכן מומלץ יותר לחפש מלון דירות תל אביב, בו בכל זאת לכל אחד יש את הדירה שלו, את הפינה השקטה ואינטמית שלו, לרוב אין לובי משותף בו יש רעש, בריכת שחייה או אתר להתקהלות, ולכן גם משפחות שמגיעות עם ילדים גדולים יכולות לאתר חדרים גדולים מאוד ללון בהם בנוחות וזוגות שמחפשים בקוצר רוח אתר רומנטי לכמה שעות יכולים ליהנות.

 

סביב המלון לרוב מבחר אטרקציות רחב, מסעדות ומקומות בילוי היחידים במינם רק לתל אביב.