אז מה בעצם היתרונות של חופשה מסוג כזה?

נתחיל בזה שהמחיר הוא מינימלי לעומת צימר, בית מלון או חופשה בחו"ל. לרוב המחירים מעולים לכל כיס ולא דורשים הכנה כספית מראש. יתרון נוסף הוא –הספונטניות, כבר אין צורך לחפש בייביסיטר לילדים כי אם יש לכם כמה שעות פנויות במשך היום והילדים במסגרות השונות זאת הזדמנות מצוינת עבורכם לקחת "פסק- זמן" ופשוט ליהנות בלי דאגות מיותרות. כמובן שיש את עניין הפרטיות- לכן לרוב בהזמנת חופשה מסוג זה בחדרים לפי שעה בדרום תתבצע דרך שיחת טלפון אחת בלבד ובהתרעה קצרה יחסית ( אפילו כשעה מראש) מה שיוריד לכם דאגה נוספת מהלב. התשלום יבוצע לרוב במזומן ובתיבת תשלום ייחודית אשר בה נמצאים המפתחות לחדר ושם תוכלו להניח שם את כספכם אפילו בלי לפגוש את בעל הצימר כשתגיעו למקום. אז אם חשובה לכם הפרטיות בצימרים לפי שעה בדרום לרוב אפילו החניה מקורה ומוסתרת והכניסה למקום גם היא לא גלויה לעין.

אז מה יש עוד לעשות בחדרים לפי שעה בדרום?

אתם בטח שואלים את עצמכם מה עוד יש לנו לעשות בדרום? למה דווקא שנזמין חופשה דווקא בחדר לפי שעה בדרום ולא ננפוש במרכז או בצפון הארץ? אז בחדרים לפי שעה בדרום תוכלו ליהנות ממרחבים עצומים של נוף  מדברי בצבעי אדמה מרהיבים, אוויר נקי לנשימה וכמובן אי אפשר שלא להתענג על שקט אין סופי וקצת רגיעה משגרת היום- יום הלוחצת והרועשת. ישנם מקומות בהם תוכלו ליהנות מנוף ירוק ונוף בגווני צהוב וחום עם ים כחול כמו ים המלח המיוחד וכמובן גם שם לנפוש בחדרים מפנקים אשר ידועים באווירה בקסומה שהם משרים, מריחת בוץ טיפולי, שחייה זוגית בים וטיול לאורך חופי ים המלח המושלמים.

כמובן תוכלו ליהנות מעוד מאטרקציות רבות אשר רק יוסיפו לחוויה שלכם  ויתרמו לזמן איכות שלכם יחד עם עוד כמה רגעים של אהבה וכייף אחד עם השני. תוכלו לצעוד לאורך השקיעה על חופי הים הרגועים, ליהנות ממסעדות מיוחדות לפי טעמכם האישי, לטייל בשווקים מעניינים, להצטלם וליהנות ממזג אוויר נעים בכל ימות השנה.

אז אם כבר החלטתם להשקיע בזוגיות שלכם ולהזמין את בן/ בת הזוג שלכם לחוויית נופש בלתי נשכחת כדי שתשקלו בכובד ראש את החדרים לפי שעה בדרום. כי אין יותר חשוב מזוגיות! זוגיות זה הבסיס למה שאתם היום וזאת התמורה הכי גדולה שתקבלו בכל תחום בחייכם.

תרשו לעצמכם לאהוב, להיות נאהבים, לחוות יחד מחדש וממש להיזכר למה התאהבתם. לזכור שזוגיות זה לא מובן מאליו והיא דורשת השקעה באחר, טיפוח בן/ בת הזוג, הפגנת אהבה, נתינת מחמאות, זמן איכות ורומנטיקה תמידית. לפעמים (ורוב הזמן) בלי כוונה אנחנו נשאבים לשגרה, ללחץ, לעבודה, לילדים, לקריירה הטובענית ואנחנו בעצם שוכחים לעצור, לנשום אוויר ולזכור שיש מישהו בחיינו שרק מחכה למילה טובה, לקצת מגע, לפינוק שלנו ופה נכנסת האופציה של חופשה מפנקת בחדרים לפי שעה בדרום שאפילו נופש קצר של כמה שעות בודדות באמצע היום תוציא אותנו מהשגרה היום יומית ותגרום לנו להחזיר ואף לשמור על הרומנטיקה, האהבה והאינטימיות לחיי הזוגיות שלנו..